Vzdělávání

Nabídka vzdělávacího a erudičního programu pro oblast moderní komerční praxe

Přednášky a erudiční semináře

Část 1
       Tématické okruhy 

  • Marketingový management
  • Základní pojmy - firemní vize, záměry, cíle, strategie, koncepce, marketingové plány, základní analýzy (SWOT, efektivnosti , rentability, tržní podíl, přitažlivost nabídky, ....,Paretovo pravidlo, Marketingový mix, stabilizační strategie, rozvojová strategie,..., měření efektivnosti, měření výkonnosti,...., kalkulace ceny, kalkulace nákladů, Time management, metoda ABC, benchmarking,....., konkurenceschopnost,...,segmentace,....atd. - význam a užití pojmů
  • Marketing v reálné praxi - reálné využití metodiky
  • Aktivní obchodní politika
  • Moderní komerční praxe
  • Systém TQM
  • Orientace firmy na trhu (pozicování, segmentace, ..., hodnotová nabídka,....)
  • Zákaznické uspokojování, rozvoj zákazníků, ....
  • Praktické aplikace analytických metod (užití faktorové analýzy, matice GE, BCG,....)
  • Taktický marketing, Vztahový marketing, Administrativní marketing ....
  • Optimalizační a revitalizační metody...
  • Metodika nosného sortimentu
  • IS a MIS a jeho význam pro komerční praxi
  • A mnoho dalších dle dohody

Část 2
       Tématické okruhy 

  • Aplikace a praktické komerční využívání elektronických médií - Internetu, Intranetu, IS, MIS, a dalších specializovaných externích komerčních databází
  • Základní datové soubory a jejich praktická příprava a využití pro komerční praxi
  • Aplikace " Manažerské účetnictví"
  • Měření a řízení efektivnosti - rentabilita, ziskovost

  • Měření a řízení výkonnosti
  • Měření a řízení dalších marketingových ukazatelů
  • Tržně orientované strategické plánování (procesy plánování, realizace a kontroly, metodika integrovaných korekcí)
  • Hodnocení obchodního portfolia a jejich praktické aplikace ( konkurenční postavení, přitažlivost trhu,relativní tržní podíl,....matice BCG, GE,...)
  • A mnoho dalších dle dohody

Část 3
       Tématické okruhy

  • Základy moderního managementu - Aplikační teorie managementu, Základní funkce, Specifické oblasti managementu,......
  • Model marketingového řízení
  • Úrovně managementu - Rozhodovací procesy,...a další
  • Plánovací proces jako nástroj řízení - model procesního řízení,...
  • Proces organizování - principy, funkce,.....organizování, organizační struktura,.......
  • Vedení - systém vedení, systém řízení, ......procesní teorie motivace,..............
  • Řídící styly
  • Zásady moderního řízení a moderní komerční praxe
  • Kontrolní procesy - Controlling jako systém a jeho aplikace pro řízení, audity a jejich využití,........
  • a další

Poznámka:. Teoretický základ a praktické aplikace