Vzdělávání
Nabídka vzdělávacího a erudičního programu pro oblast moderní komerční praxe

Přednášky a erudiční semináře
Část 1
Tématické okruhy
- Marketingový management
- Základní pojmy - firemní vize, záměry, cíle, strategie, koncepce, marketingové plány, základní analýzy (SWOT, efektivnosti , rentability, tržní podíl, přitažlivost nabídky, ....,Paretovo pravidlo, Marketingový mix, stabilizační strategie, rozvojová strategie,..., měření efektivnosti, měření výkonnosti,...., kalkulace ceny, kalkulace nákladů, Time management, metoda ABC, benchmarking,....., konkurenceschopnost,...,segmentace,....atd. - význam a užití pojmů
- Marketing v reálné praxi - reálné využití metodiky
- Aktivní obchodní politika
- Moderní komerční praxe
- Systém TQM
- Orientace firmy na trhu (pozicování, segmentace, ..., hodnotová nabídka,....)
- Zákaznické uspokojování, rozvoj zákazníků, ....
- Praktické aplikace analytických metod (užití faktorové analýzy, matice GE, BCG,....)
- Taktický marketing, Vztahový marketing, Administrativní marketing ....
- Optimalizační a revitalizační metody...
- Metodika nosného sortimentu
- IS a MIS a jeho význam pro komerční praxi
A mnoho dalších dle dohody
Část 2
Tématické okruhy
- Aplikace a praktické komerční využívání elektronických médií - Internetu, Intranetu, IS, MIS, a dalších specializovaných externích komerčních databází
- Základní datové soubory a jejich praktická příprava a využití pro komerční praxi
- Aplikace " Manažerské účetnictví"
Měření a řízení efektivnosti - rentabilita, ziskovost
- Měření a řízení výkonnosti
- Měření a řízení dalších marketingových ukazatelů
- Tržně orientované strategické plánování (procesy plánování, realizace a kontroly, metodika integrovaných korekcí)
- Hodnocení obchodního portfolia a jejich praktické aplikace ( konkurenční postavení, přitažlivost trhu,relativní tržní podíl,....matice BCG, GE,...)
- A mnoho dalších dle dohody
Část 3
Tématické okruhy
- Základy moderního managementu - Aplikační teorie managementu, Základní funkce, Specifické oblasti managementu,......
- Model marketingového řízení
- Úrovně managementu - Rozhodovací procesy,...a další
- Plánovací proces jako nástroj řízení - model procesního řízení,...
- Proces organizování - principy, funkce,.....organizování, organizační struktura,.......
- Vedení - systém vedení, systém řízení, ......procesní teorie motivace,..............
- Řídící styly
- Zásady moderního řízení a moderní komerční praxe
- Kontrolní procesy - Controlling jako systém a jeho aplikace pro řízení, audity a jejich využití,........
- a další
Poznámka:. Teoretický základ a praktické aplikace
