Naše služby
TY NEJLEPŠÍ PORADENSKÉ A KONZULTAČNÍ SLUŽBY JIŽ OD ROKU 1996

Přednosti naší nabídky, konkurenční výhoda

  • Schopnost individuálního přístupu ke klientovi, zabezpečující řešení jeho problémů.
  • Osobní dlouholeté profesionální zkušenosti vedení poradenské kanceláře z oblasti řídící a komerční praxe, získané zastávanými pozicemi vrcholového managementu českých firem i firem se zahraniční účastí.
  • Rozsáhlé teoretické znalosti a praktické zkušenosti s realizovanými aplikacemi a implementacemi moderních komerčních, marketingových a řídících metod.
  • Detailní znalosti a praktické zkušenosti z řídící a komerční praxe z různých odvětví hospodářství v ČR. Vlastní metodika poradenské kanceláře, pro komplexní systém i dílčí bloky, variabilně přizpůsobitelná specifickým podmínkám klienta.
  • Variabilně využitelný smluvní "Out-sourcing"- specialisté pro dílčí oblasti.

Ing. Václav Fišer

Přednosti a výhody nabízené spolupráce

  • Schopnost individuálního přístupu ke klientovi, zabezpečující řešení jeho problémů.
  • Osobní dlouholeté profesionální zkušenosti vedení poradenské kanceláře z oblasti řídící a komerční praxe, získané zastávanými pozicemi vrcholového managementu českých firem i firem se zahraniční účastí.
  • Rozsáhlé teoretické znalosti a praktické zkušenosti s realizovanými aplikacemi a implementacemi moderních komerčních a řídících metod.
  • Detailní znalost a praktické zkušenosti z řídící a komerční praxe z různých odvětví hospodářství v ČR.
  • Vlastní metodika poradenské kanceláře, pro komplexní systém i dílčí bloky, variabilně přizpůsobitelná specifickým podmínkám klienta.
  • Variabilně využitelný smluvní "Out-sourcing"-specialisté pro dílčí oblasti.


Nabídka poradenských a konzultačních služeb

  • A: Pro stabilizaci, revitalizaci a založení efektivního rozvoje firmy klienta
  • B: Pro komplexní i dílčí praktické aplikace a implementace   moderních řídících, obchodních, marketingových a dalších (výrobních, TPV,..) metod pro optimalizaci procesů i firmy celkem
  • C: Pro hodnocení a posouzení stavu firmy, audity,...
  • D: Pro zpracování klíčových firemních dokumentů
  • E: Pro realizaci individuálních záměrů a sestavení konkrétních materiálů dle zadání klienta

Další nabídka

  • F: Speciální služby podle zadání klienta (i s využitím out-sourcingu)

  • G: Erudiční a vzdělávací programy
  • H: Personální poradenství


Ad.C -1

Hodnocení a posouzení stavu firmy

(Metodika poradenské kanceláře)

 Posouzení stavu firmy a návrhy řešení nedostatků (Situační analýza ):

  • Analýza strategie, funkcí a organizace,... (firmy, útvarů, pracovníků,...)
  • SWOT analýza (firmy, komodit SBÚ,...)
  • Analýza výsledků hospodaření - výkonnosti, rentability a efektivnosti (firmy, útvarů, pracovníků,...,produktů, distribučních cest, zákazníků....)
  • Analýzy - tržního podílu, přitažlivosti nabídky, konkurenceschopnosti ....a dalších marketingových ukazatelů
  • další dílčí analýzy - teritoriální, odvětvové, .....
  • a další

Výstupem je:

  • Analýza současného stavu s detailní specifikací pozitiv a negativ
  • Specifikace konkurenčních výhod a nevýhod, .....a další
  • Návrh řešení identifikovaných nedostatků - návrh optimalizace
  • Zdůvodnění návrhů na řešení
  • Návrh Projektu revitalizace a rozvoje...........................a další


Ad.C -2

Marketingový audit:

  • Firemní marketingové strategie a koncepce jejího zabezpečení
  • Marketingového prostředí (zákazníci, partneři, konkurence, distribuční cesty, dodavatelé,...)
  • Marketingové organizace
  • Funkční efektivnosti
  • Marketingových informačních systémů
  • Marketingových plánovacích a kontrolních systémů
  • Systémů vývoje a rozvoje produktu
  • Produktivity marketingu (ziskovost , rentabilita,...)
  • Funkcí (produkty, ceny, distribuce, reklama, prodejní personál,....).......a další

Výstupem je:

  • Marketingový audit
  • Návrh řešení identifikovaných nedostatků - návrh optimalizace

  • Návrh Projektu revitalizace a rozvoje ...........................a další


Ad.D

Zpracování klíčových firemních dokumentů

  • Firemní strategie (stabilizační, rozvojová, strategie Rychlých efektů,...) - reálné specifikace vizí, záměrů, cílů, s detailem - produktové strategie, strategie distribučních cest, cenové strategie, teritoriální strategie, odvětvové,..., strategie Public relations,...a další.
  • Marketingových plánů - strategických, operativních, prováděcích - obchodních, finančních, výrobních, marketingových, personálních,....a další.
  • Firemní koncepce zabezpečení Firemní strategie (rámcových i dílčích strategií) - s prioritou na Cenovou koncepci (s koncepcí kalkulace ceny a kalkulace nákladů), Koncepci zabezpečení efektivních distribučních cest s důrazem na out-sourcing, Prodejní koncepce, Koncepce podpory prodeje, Koncepce Public relations, Personální koncepce s důrazem na koncepci vzdělávání a erudice, Koncepce práce s informací (datové soubory IS,MIS), Koncepce rozvoje zákazníka, Koncepce práce s konkurencí,....a mnoho dalších.
  • Systémy pro aplikace a implementace moderních systémů řízení firem, s aplikací moderního vedení a řízení (Projektové řízení, Řízení podle kompetencí, Řízení podle konkurenční výhody,...), manažerského účetnictví, Time managementu,...., efektivní stimulace na výkonu,..., s relevantní delegací kompetencí, s efektivním systémem práce s informací pro rozhodovací proces, s aplikací moderní komunikace,...,personální rozvojovou strategií,..., a další.
  • Koncepce moderní organizační struktury a řízení - s rozpracováním návrhů moderní organizační struktury, s aplikací zásad Týmové práce, s důrazem na efektivitu a efektivnost výkonu, aktivit,..., systémy motivační a stimulační, kontrolní, zpravodajské, ....
  • Interních norem, předpisů, příkazů (velmi široká nabídka..)
  • Dalších - obchodní a marketingové doklady - Memorandum, Firemní manuál, WEB, e-komerce,...a mnoho dalších.


Ad.E

Návrhy, podklady a sestavení konkrétních materiálů pro realizaci individuálních
záměrů klienta

  • Návrhy komplexních Projektů - stabilizační, revitalizační, restrukturalizační, konsolidační, rozvojové (pro specifikované oblasti),..., a další
  • Návrhy Projektů k vyřešení dílčích záměrů -pro získání strategického partnera, obsazení nového trhu, posílení image, zvýšení výkonnosti, zvýšení efektivnosti, zvýšení konkurenceschopnosti, ....,zavedení nového výrobku,..., získání úvěru,...., vzdělávací,...., prodeje firmy,...,erudiční,....., optimalizace procesů,...a další
  • Zpracování Studií - marketingových i jiných (dle požadavku)
  • Výběrová řízení (přímé organizování, řízení,..., i návrhy, i koordinace,...)
  • Posudky, Oponentury
  • Akvizice ( přímé organizování, řízení,...., i návrhy, i koordinace....)
  • Marketingové průzkumy
  • Příprava jednání (podklady, i účast na jednání,...)
  • Organizace školení
  • Zpracování Projektů - revitalizace a restrukturalizace firem - s aplikací metodiky Rychlých efektů, Strategických záměrů (optimalizační, výkonnostní, jakostní - například strategie TQM)
  • Fotodokumentace (dle zadání)
  • a další


Ad. F

Speciální služby podle zadání klienta 

 (i s využitím out-sourcingu - externí smluvní partneři)

  • Specifické marketingové aktivity
  • Specifické obchodní aktivity

  • Audity osobnosti WORKTEST (externě zajištěné)

  • Specifické IT služby ( praktické aplikace pro řízení firmy i jejich dílčích zabezpečovaných procesů,tvorba WEB, tvorba specifických SW aplikací, tvorba specifických aplikací e-komerce,.... )

  • Specifické služby v oblasti - personalistiky (výběrová řízení - personálního obsazení pracovních míst, personální audity, sestavení Personální strategie, ...., sestavení Plánů osobního rozvoje, zabezpečení procesu vzdělávání,..., popisy pracovních pozic, popisy pracovních činností, specifikace kompetencí, ..atd..)

  • a další


Ad. G

Erudiční a vzdělávací programy

  • Přednáškové a seminární bloky z oblasti Management marketingu a dalších související, s orientací na řízení - praktické aplikace
  • Přednáškové a seminární bloky z oblasti Management marketingu a dalších související, s orientací na obchodní praxi
  • Přednáškové a seminární bloky z oblasti Management marketingu a dalších souvisejících, s orientací na marketingovou praxi
  • Přednáškové a seminární bloky z oblasti Management marketingu a dalších souvisejících, s orientací na další problematiky - Time management, Komunikace, a další
  • Specifické přednáškové a seminární bloky z oblasti dle zájmu klienta s využitím externích spolupracovníků

Poznámka:

Všechny přednáškové, erudiční a seminární bloky mají část:

  • Teorie

  • Praktické aplikace do podmínek klienta

  • Konzultace

  • Test