Naše služby
TY NEJLEPŠÍ PORADENSKÉ A KONZULTAČNÍ SLUŽBY JIŽ OD ROKU 1996
Přednosti naší nabídky, konkurenční výhoda
- Schopnost individuálního přístupu ke klientovi, zabezpečující řešení jeho problémů.
- Osobní dlouholeté profesionální zkušenosti vedení poradenské kanceláře z oblasti řídící a komerční praxe, získané zastávanými pozicemi vrcholového managementu českých firem i firem se zahraniční účastí.
- Rozsáhlé teoretické znalosti a praktické zkušenosti s realizovanými aplikacemi a implementacemi moderních komerčních, marketingových a řídících metod.
- Detailní znalosti a praktické zkušenosti z řídící a komerční praxe z různých odvětví hospodářství v ČR. Vlastní metodika poradenské kanceláře, pro komplexní systém i dílčí bloky, variabilně přizpůsobitelná specifickým podmínkám klienta.
- Variabilně využitelný smluvní "Out-sourcing"- specialisté pro dílčí oblasti.
Ing. Václav Fišer
Přednosti a výhody nabízené spolupráce
- Schopnost individuálního přístupu ke klientovi, zabezpečující řešení jeho problémů.
- Osobní dlouholeté profesionální zkušenosti vedení poradenské kanceláře z oblasti řídící a komerční praxe, získané zastávanými pozicemi vrcholového managementu českých firem i firem se zahraniční účastí.
- Rozsáhlé teoretické znalosti a praktické zkušenosti s realizovanými aplikacemi a implementacemi moderních komerčních a řídících metod.
- Detailní znalost a praktické zkušenosti z řídící a komerční praxe z různých odvětví hospodářství v ČR.
- Vlastní metodika poradenské kanceláře, pro komplexní systém i dílčí bloky, variabilně přizpůsobitelná specifickým podmínkám klienta.
- Variabilně využitelný smluvní "Out-sourcing"-specialisté pro dílčí oblasti.
Nabídka poradenských a konzultačních služeb
- A: Pro stabilizaci, revitalizaci a založení efektivního rozvoje firmy klienta
- B: Pro komplexní i dílčí praktické aplikace a implementace moderních řídících, obchodních, marketingových a dalších (výrobních, TPV,..) metod pro optimalizaci procesů i firmy celkem
- C: Pro hodnocení a posouzení stavu firmy, audity,...
- D: Pro zpracování klíčových firemních dokumentů
E: Pro realizaci individuálních záměrů a sestavení konkrétních materiálů dle zadání klienta
Další nabídka
F: Speciální služby podle zadání klienta (i s využitím out-sourcingu)
- G: Erudiční a vzdělávací programy
- H: Personální poradenství
Ad.C -1
Hodnocení a posouzení stavu firmy
(Metodika poradenské kanceláře)
Posouzení stavu firmy a návrhy řešení nedostatků (Situační analýza ):
- Analýza strategie, funkcí a organizace,... (firmy, útvarů, pracovníků,...)
- SWOT analýza (firmy, komodit SBÚ,...)
- Analýza výsledků hospodaření - výkonnosti, rentability a efektivnosti (firmy, útvarů, pracovníků,...,produktů, distribučních cest, zákazníků....)
- Analýzy - tržního podílu, přitažlivosti nabídky, konkurenceschopnosti ....a dalších marketingových ukazatelů
- další dílčí analýzy - teritoriální, odvětvové, .....
- a další
Výstupem je:
- Analýza současného stavu s detailní specifikací pozitiv a negativ
- Specifikace konkurenčních výhod a nevýhod, .....a další
- Návrh řešení identifikovaných nedostatků - návrh optimalizace
- Zdůvodnění návrhů na řešení
- Návrh Projektu revitalizace a rozvoje...........................a další
Ad.C -2
Marketingový audit:
- Firemní marketingové strategie a koncepce jejího zabezpečení
- Marketingového prostředí (zákazníci, partneři, konkurence, distribuční cesty, dodavatelé,...)
- Marketingové organizace
- Funkční efektivnosti
- Marketingových informačních systémů
- Marketingových plánovacích a kontrolních systémů
- Systémů vývoje a rozvoje produktu
- Produktivity marketingu (ziskovost , rentabilita,...)
- Funkcí (produkty, ceny, distribuce, reklama, prodejní personál,....).......a další
Výstupem je:
- Marketingový audit
Návrh řešení identifikovaných nedostatků - návrh optimalizace
- Návrh Projektu revitalizace a rozvoje ...........................a další
Ad.D
Zpracování klíčových firemních dokumentů
- Firemní strategie (stabilizační, rozvojová, strategie Rychlých efektů,...) - reálné specifikace vizí, záměrů, cílů, s detailem - produktové strategie, strategie distribučních cest, cenové strategie, teritoriální strategie, odvětvové,..., strategie Public relations,...a další.
- Marketingových plánů - strategických, operativních, prováděcích - obchodních, finančních, výrobních, marketingových, personálních,....a další.
- Firemní koncepce zabezpečení Firemní strategie (rámcových i dílčích strategií) - s prioritou na Cenovou koncepci (s koncepcí kalkulace ceny a kalkulace nákladů), Koncepci zabezpečení efektivních distribučních cest s důrazem na out-sourcing, Prodejní koncepce, Koncepce podpory prodeje, Koncepce Public relations, Personální koncepce s důrazem na koncepci vzdělávání a erudice, Koncepce práce s informací (datové soubory IS,MIS), Koncepce rozvoje zákazníka, Koncepce práce s konkurencí,....a mnoho dalších.
- Systémy pro aplikace a implementace moderních systémů řízení firem, s aplikací moderního vedení a řízení (Projektové řízení, Řízení podle kompetencí, Řízení podle konkurenční výhody,...), manažerského účetnictví, Time managementu,...., efektivní stimulace na výkonu,..., s relevantní delegací kompetencí, s efektivním systémem práce s informací pro rozhodovací proces, s aplikací moderní komunikace,...,personální rozvojovou strategií,..., a další.
- Koncepce moderní organizační struktury a řízení - s rozpracováním návrhů moderní organizační struktury, s aplikací zásad Týmové práce, s důrazem na efektivitu a efektivnost výkonu, aktivit,..., systémy motivační a stimulační, kontrolní, zpravodajské, ....
- Interních norem, předpisů, příkazů (velmi široká nabídka..)
- Dalších - obchodní a marketingové doklady - Memorandum, Firemní manuál, WEB, e-komerce,...a mnoho dalších.
Ad.E
Návrhy, podklady a sestavení konkrétních materiálů pro realizaci individuálních
záměrů klienta
- Návrhy komplexních Projektů - stabilizační, revitalizační, restrukturalizační, konsolidační, rozvojové (pro specifikované oblasti),..., a další
- Návrhy Projektů k vyřešení dílčích záměrů -pro získání strategického partnera, obsazení nového trhu, posílení image, zvýšení výkonnosti, zvýšení efektivnosti, zvýšení konkurenceschopnosti, ....,zavedení nového výrobku,..., získání úvěru,...., vzdělávací,...., prodeje firmy,...,erudiční,....., optimalizace procesů,...a další
- Zpracování Studií - marketingových i jiných (dle požadavku)
- Výběrová řízení (přímé organizování, řízení,..., i návrhy, i koordinace,...)
- Posudky, Oponentury
- Akvizice ( přímé organizování, řízení,...., i návrhy, i koordinace....)
- Marketingové průzkumy
- Příprava jednání (podklady, i účast na jednání,...)
- Organizace školení
- Zpracování Projektů - revitalizace a restrukturalizace firem - s aplikací metodiky Rychlých efektů, Strategických záměrů (optimalizační, výkonnostní, jakostní - například strategie TQM)
- Fotodokumentace (dle zadání)
- a další
Ad. F
Speciální služby podle zadání klienta
(i s využitím out-sourcingu - externí smluvní partneři)
- Specifické marketingové aktivity
Specifické obchodní aktivity
Audity osobnosti WORKTEST (externě zajištěné)
Specifické IT služby ( praktické aplikace pro řízení firmy i jejich dílčích zabezpečovaných procesů,tvorba WEB, tvorba specifických SW aplikací, tvorba specifických aplikací e-komerce,.... )
Specifické služby v oblasti - personalistiky (výběrová řízení - personálního obsazení pracovních míst, personální audity, sestavení Personální strategie, ...., sestavení Plánů osobního rozvoje, zabezpečení procesu vzdělávání,..., popisy pracovních pozic, popisy pracovních činností, specifikace kompetencí, ..atd..)
a další
Ad. G
Erudiční a vzdělávací programy
- Přednáškové a seminární bloky z oblasti Management marketingu a dalších související, s orientací na řízení - praktické aplikace
- Přednáškové a seminární bloky z oblasti Management marketingu a dalších související, s orientací na obchodní praxi
- Přednáškové a seminární bloky z oblasti Management marketingu a dalších souvisejících, s orientací na marketingovou praxi
- Přednáškové a seminární bloky z oblasti Management marketingu a dalších souvisejících, s orientací na další problematiky - Time management, Komunikace, a další
Specifické přednáškové a seminární bloky z oblasti dle zájmu klienta s využitím externích spolupracovníků
Poznámka:
Všechny přednáškové, erudiční a seminární bloky mají část:
Teorie
Praktické aplikace do podmínek klienta
Konzultace
Test